Breda

Shop Advisor in Breda, Deventer, Alphen ad Rijn en Hoorn gezocht!

Wat ga je doen als Shop Advisor

Als Shop Advisor is het jouw taak om zoveel mogelijk klanten enthousiast te maken over onze producten. Weet jij precies hoe je een klant benadert, je hebt geduld, uithoudingsvermogen, maar ook de energie om de hele dag met een stralende blik rond te lopen. Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie.

  • Het realiseren van de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid;
  • Resultaatgericht zoals het realiseren van (bij)verkopen;
  • Het geven van demonstraties en uitleg over producten;
  • Afhandeling van transacties volgens processen, procedures en richtlijnen.
  • Het snel kunnen identificeren van de klantbehoefte.

Wie ben je?

  • Jij wil het beste uit jezelf halen, jouw team en de markt, wij noemen dat de challenger mindset
  • Jij houdt van een uitdaging, wij noemen dat daring
  • Jij bent goed in samenwerken, collaboration noemen wij dat
  • Jij hebt een groot verantwoordelijk gevoel, je neemt ownership
  • Jij bent bereid te leren
  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau
  • Jij hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal
  • Je bent sociaal, flexibel, enthousiast en representatief
  • Je hebt minimaal 1 jaar service en/of verkoopervaring

Wat mag je verwachten?

Je gaat eerst aan de slag bij onze Uitzendpartner, bij goed functioneren is er een mogelijkheid dat wij je een contract aanbieden.

Wij kunnen jou een leuke bijbaan bieden of een echte loopbaan. Veel van onze management is ooit begonnen als Shop Advisor.

  • Wij investeren echt in jou. Denk hierbij aan het organiseren van trainingen en workshops.
  • Realistische doorgroeimogelijkheden (hard werken wordt beloond).
  • Een basissalaris en een bonusgarantie maakt een startsalaris tussen 12,82 - 14,78 per uur afhankelijk van je aantoonbare werkervaring in de telecombranche. Bij een optimale shop performance kan je nog meer bonus verdienen. Hierover vertellen we je graag meer in een persoonlijk gesprek!

Waar ga je werken?

Onze opdrachtgever is een organisatie, die betrokken is bij zijn personeel.

Binnen deze organisatie ben je geen nummertje, maar een persoon waarvoor ze altijd klaar staan.

Voor wie ga je werken?

Je gaat werken voor Het Werkplein!


Samen met onze backofficepartij stellen wij ons op als goed werkgever. Dit houdt voor ons in dat wij persoonlijk betrokken zijn bij al onze medewerkers en die extra stap zetten die soms nodig is om jou te helpen.


Wij staan altijd voor je klaar!


Zo heb jij een eerste aanspreekpunt en een collega als back-up, welke precies weten wat er bij jou speelt. Nieuwe baan? Uitdagingen, welke je functioneren in de weg staan? Wij staan voor jou klaar!

Locatie

Breda

Publicatiedatum

02.05.2022

Contactpersoon

Rene | Het Werkplein

Persoonlijk Job-Alert?

Wilt u een persoonlijke job-alert aanmaken zodat u een bericht ontvangt indien wij , voor u, een passende vacature binnen hebben gekregen?
Klik op onderstaande link, vul uw wensen en verwacht binnenkort van ons bericht met wellicht uw toekomstige droombaan?!

Maak een Job Alert

Onze klanten
Het Werkplein gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.